Je hebt vast de flyer in de bus gekregen.
Woensdag 28 augustus is het team van Samen aan de slag voor een tweede ronde bij ons in Transvaal.
Deze keer staat het kraampje met de koffie op het speeltuintje aan de Wetstraat van 16.00 tot 18.00 uur.
Kom langs en stel je vragen over groen, vraag een planten border aan samen met de buren, laat een regenton plaatsen of adopteer een boomspiegel. Kom langs!

Voor contact met het project aandeslag@leiden.nl
Het bop aan de Morsweg 55e heeft nog een aantal folders over het project liggen.

https://gemeente.leiden.nl/projecten/samen-aan-de-slag/#een-buurtmoestuin