Weer terug van weggeweest!
Feestje met muziek, gezelligheid, spelletjes en weer een babbeltje met de buren. Georganiseerd voor Morsweg, Pretoriusstraat, de la Reystraat, Reitzstraat, de Wetstraat en Rijnzichtstraat door omwonenden. Neem zelf een een hapje en een drankje mee om te delen.