Red het glas-in-beton van Jan Meine Jansen
En HVOL is een fondsenwerving gestart. https://www.gofundme.com/f/behoud-het-glas Tijdens het wijkfeest van 31 augustus 2024 hebben we als wijkvereniging uw steun gevraagd door middel van een handtekeningen actie om het resterende…
